Sprogimas

Anglų kalbos kursai verslo atstovams – kuo šie ypatingi?

Šiuolaikinėje verslo aplinkoje kalbinių įgūdžių kartelė keliama aukštai – tarptautinėse kompanijose tikimasi, kad darbuotojai gebės sklandžiai komunikuoti bent jau anglų kalba. Tai yra savaime suprantama, pavyzdžiui, Harvardo universitetas verslo apžvalgoje anglų kalbą pristato kaip sparčiausiai populiarėjančią kalbą pasaulyje ir kaip pagrindinę globalaus verslo kalbą. Tiesa, specializuotos programos, sukurtos įmonėms, aiškiai parodė, kad reikalingus kalbinius įgūdžius įmanoma įgyti išties greitai!

 

Anglų kalbos pamokos verslui – kuo šios skiriasi?

Įprasta manyti, kad kalbos įgūdžius reikia lavinti dešimtmečius ar bent kelis gyvenimo metus paskirti labai intensyviems mokslams. Tačiau verslo atstovai neturi tiek laiko ir finansinių išteklių, o rezultatą pasiekti reikia greitai. Kalbų profesionalai rado idealų sprendimą – tai specializuoti mokymai anglų kalba. Esminiai skirtumai: 

  1. specifinės verslo šakos žodynas,
  2. atrinktos svarbiausios komunikacijos formos bei priemonės,
  3. mažesnės vadovų bei darbuotojų laiko ir finansinės sąnaudos.

Kitaip tariant, per tokius mokymus galima įgyti konkrečios srities žodyną, pavyzdžiui, logistikos, inžinerijos, medicinos anglų kalba. Sumaniai pasveriama, kiek ir kokiu būdu komunikuojama, kokios technologijos tam pasitelkiamos. Vėliau žinios, įgytos optimizuoto mokymosi proceso metu, galimai gilinamos, bet pradžiai – tik tai, kas pravers dabar.

Pamokos kiekvienam ambicingam darbuotojui

Ekspertai teigia, kad toks mokymosi principas gali būti taikomas absoliučiai kiekviename versle – kreipiasi medicinos, inžinerijos, rinkodaros, fintech specialistai ir kitų verslo sričių atstovai. Svarbiausia tai, kad didelę patirtį sukaupusios kalbų mokyklos gali pasiūlyti ne tik kalbos žinias, bet ir mokytojus, kurie specializuojasi dėstydami užsienio kalbą konkrečių verslo sričių atstovams. Pavyzdžiui, inžinieriai, nusprendę pagilinti anglų kalbos žinias, gali būti tikri, kad jų kurso programa bus sudaryta remiantis specializuota inžinierinės srities mokymosi medžiaga.

Tik privalumai

Kai kurios didžiausios pasaulio kompanijos kone prieš dešimtmetį anglų kalbą paskelbė oficialia savo įmonės kalba. Pačioje pradžioje, ypač ten, kur minėtoji kalba nėra gimtoji, daug kas nesuprato inovatyvių įmonių vadovų sprendimų. Šiandien tokių kompanijų vis daugiau, o plėtros ekspertai pastebi, kad tokia taktika padeda ne tik siekti tikslų globaliu mastu, bet ir pagerinti įmonės vidinę komunikaciją, net įvaizdį. Sukuriamas šiuolaikiškos, komunikabilios, atviros pasauliui, ties tarptautiniais projektais gebančios dirbti kompanijos paveikslas.

Kalbant apie vidinę komunikaciją, čia taip pat pastebimi tik privalumai. Darbuotojai ne tik pradeda tobulėti ir labiau pasitikėti savimi, bet ir gerokai lengviau susikalba tiek su klientais, tiek su užsienio padalinyje dirbančiais kolegomis. Įmonėse įsivyrauja didesnė tolerancija, sistema, kurioje dėl bendro rezultato kartu dirba ekspertai iš viso pasaulio. Darbuotojų atrankas vykdantys specialistai pabrėžia, kad tokia terpė itin svarbi labiausiai geidžiamiems rinkos ekspertams, mat šioje yra visos galimybės sparčiai tobulėti, prisidėti prie įdomių projektų, galiausiai, siekti karjeros tarptautiniu lygmeniu.

Globalus verslas, internetas, tarptautinė komunikacija, inovatyvios technologijos, populiarioji kultūra – galima sakyti, kad tai gali būti sėkmingai įgyvendinama tik turint puikias anglų kalbos žinias. Stebint šių dienų tendencijas, nėra abejonių, kad anglų kalba būtina norint išlikti konkurencingiems darbo rinkoje. Todėl įmonių vadovai turi sau atsakyti į klausimą, ar jie pasirengę investuoti į savo darbuotojus ir kartu su jais siekti bendrų įmonės tikslų?

21-264

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode